Oplossingen >

KennisGemak

Een centrale plek voor informatie en bedrijfsdocumenten?

Jouw centrale kennisomgeving, slim en overzichtelijk

Onze innovatieve oplossingen helpen je om kostbare tijd vrij te maken en documenten optimaal met je team te delen. Dat werkt sneller én prettiger. Zo kan jij je concentreren op wat écht belangrijk is: jouw core business!

Een centrale plek voor informatie en bedrijfsdocumenten?

Wij helpen je met de implementatie én de acceptatie!

Onze innovatieve oplossingen helpen je om kostbare tijd vrij te maken en documenten optimaal met je team te delen. Dat werkt sneller én prettiger. Zo kan jij je concentreren op wat écht belangrijk is: jouw core business!

Benieuwd waar jouw organisatie efficiënter kan werken?

Benieuwd waar jouw organisatie efficiënter kan werken?

Kies voor KennisGemak

Met KennisGemak zorgen we voor een krachtig kenniscentrum dat écht werkt voor jouw organisatie. Alle belangrijke informatie en documenten worden centraal beheerd en gedeeld, zodat medewerkers snel vinden wat ze nodig hebben. Geen dubbele bestanden, geen eindeloos zoekwerk, maar een gestructureerde omgeving die samenwerking stimuleert en de informatievoorziening optimaliseert.

Je hebt altijd toegang tot de meest actuele documenten en data. 

KennisGemak staat voor:

  • Efficiëntie in informatiebeheer
  • Professionele samenwerking
  • Altijd en overal toegang tot actuele kennis

Investeer in rust, overzicht en continuïteit met een kennisstructuur die meegroeit met jouw organisatie.

Laten we
kennismaken

Het voordeel?

  • Centraal informatiebeheer: Alle informatie en bestanden op één plek
  • Samenwerking: Verbeterde samenwerking tussen teams
  • Efficiëntie: Minder tijd kwijt aan het zoeken naar informatie
  • Kwaliteit van informatie: Altijd up-to-date en accurate informatie
  • Toegankelijkheid: Eenvoudige toegang tot informatie voor alle medewerkers

Een voorbeeld

“Alle cruciale informatie wordt centraal beheerd en gedeeld. Zo werkt iedereen met de juiste informatie en documenten!”

Bij bedrijven wordt er vaak geklaagd over het gebrek aan toegankelijke informatie. Medewerkers verliezen kostbare tijd met het zoeken naar de juiste documenten en templates. Dit is ook problematisch bij het inwerken van nieuwe medewerkers, die soms dagen bezig zijn om alle benodigde informatie bij elkaar te sprokkelen.

Met de implementatie van KennisGemak verandert dit drastisch. Met een op maat gemaakt kenniscentrum, wordt alle cruciale informatie centraal beheerd en gedeeld. Autorisatiestromen waarborgen de kwaliteit van de informatie: leidinggevenden controleren en keuren artikelen goed voordat ze worden geüpdatet of aangevuld. Hierdoor heeft iedereen binnen het bedrijf toegang tot de meest actuele en relevante data.

Medewerkers komen direct terecht op de startpagina van het eigen intranet. Deze startpagina kan volledig worden gepersonaliseerd. Dankzij verschillende categorieën, kleuren en iconenkunnen medewerkers snel en efficiënt navigeren naar de informatie die ze nodig hebben. Daarnaast biedt de startpagina ruimte voor diverse apps. Zo kan bijvoorbeeld een op maat gemaakte werkplek app en een verlof app worden geïntegreerd. Dit maakt het voor medewerkers nog gemakkelijker om dagelijkse taken uit te voeren en informatie te vinden.

Door op deze wijze het interne informatiebeheer te optimaliseren, wordt de bedrijfsvoering versoepeld en een de productiviteit van medewerkers verhoogd. De efficiëntie binnen een bedrijf kan zo aanzienlijk verbeterd worden.

Meer weten over KennisGemak?
Neem contact op met Sylvana

Pascalstraat 3

2811 EL Reeuwijk

info@procesgemak.nl

085-0045367

Vraag meer informatie aan: